Friday 13 January 2012

ubat2 penyambung nyawaku

Assalamuailaikum pengikut setia blogku, moga kamu semua diredhai Allah dan sentiasa sihat dibawah naunganNYA..Insyallah..pagi nie seperti biasa rutin harian ku, bgn pg, mandi and sarapan, selepas tu aku akan sarapan ubat yg berpuluh2 biji tu, kdg2 tgok ubat tu je dah rasa loya dah tekak ku nie..

ubat pertama yg aku akan maakan ubat dari hospital HKL, nama dia glivex, warna cokelat and sgt besaq pil nie, sebiji sehari, ubat nie berfungsi membunuh sel2 kanser aku yg merebak dalam tubuhku and sel kanser baik pun dia bunuh sekali, glivex nie xmembantu pun mengecutkan kanser, tp dia membantu mgawal kanser dari membiak. harga dia rm9ribu sebulan! tapi alhamdulilah doc membantuku dan ubatku ditaja oleh syarikat NGO, so aku dapat free.

ubat kedua yg membantu ku adlah vitamin B17, aku ambik rawatan nie kat klinik swasta 21 kali enjetion  rm12 ribu! ubat nie ditaja oleh family ku hehe, tp enjition tu sekali je seumur hidup, now aku just kena makan tablet dia, ada 3 jenis tablet and pil dia sgt besaq2. vitamin nie sgt2 membantu ku dari mghadapi penderitaan kanser nie, kini ku semakin lupa tntg bisa bila kena kanser sejak makan ubat nie. thank ALLAH.

ubat ketiga ialah tranfer factor, harga dia rm4500, kakak ku yg beli, dia sgt2 suruh aku cuba ubat nie, kena makan 24biji 1 hari, bersama jus buah2an, kesannya aku xnmpak lg cz baru je makan minggu lepas..

sakit kanser nie memang kena bnyak makan ubat2 tambahan, cz badan dah lemah, ubat2 nie lah yg bantu badan tuk protet sel2 kanser.

semalam aku g berubat trandisional kat ngeri sembilan, kat pekan johol kg tumang. YA allah, sgt2 mencabar nk masuk kg tu sgt2 hulu! nama pun ulu yoh! hehe, masa nk ke rumah pakcik tu terpaksa merentas desa dgn pokok2 tarzan yg bergayut2 tu, terpaksa aku turun ketepikan baru kereta leh lalu, jalan dia pun kecik just 1 keta je leh lalu, so saper cpt dia dpt, if ada keta kat depan kita terpaksa mgundur sepanjag perjalanan, dah lah jalan kecik and gaung amat menakutkan, dan saya berjanji xmau g lg haha.

No comments:

Post a Comment

thank bg comment ^_^